دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
سریلانکا

حوزه، مراسم بزرگداشت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و در همبستگی با فلسطینی ها در کلمبو پایتخت سریلانکا برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و در همبستگی با فلسطینی ها در کلمبو پایتخت سریلانکا برگزار شد که هدف آن محکومیت تجاوزات اسرائیل و برجسته کردن روحیه مقاومت بود۔
در این مراسم شخصیت های مختلف سیاسی و اجتماعی سریلانکا و همچنین فعالان عمومی حضور داشتند و در حمایت از مردم فلسطین و مأموریت شھید سید حسن نصرالله سخنرانی کردند.
سخنرانان در این مراسم تأکید کردند که رسالت شهدا باید تداوم داشته باشد و صدا در سطح بین المللی برای حفظ حقوق فلسطینی ها بلند شود.
ھمچنین مردم سریلانکا با ادای احترام به رشادت ها و استقامت سید حسن نصرالله گفتند که فداکاری های وی هرگز فراموش نخواهد شد و رسالت او در سراسر جهان گسترش خواهد یافت.
سخنرانان تعهد خود را اعلام کردند که به تمام تلاش های ممکن برای حمایت از مردم فلسطین و حفاظت از سرزمین آنها ادامه خواهند داد.
شرکت کنندگان در این مراسم به شدت از حملات جاری و نقض حقوق بشر توسط اسرائیل انتقاد کردند و از جامعه جهانی خواستند تا به وضعیت اسفبار مردم فلسطین توجه کرده و فورا به آنها کمک کند.

مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در پایتخت سریلانکا برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در پایتخت سریلانکا برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha